Skip to content

Backstage Fashion Photography Lanvin For H&M

november 30, 2010

Lanvin For H&M is voor mij een van de mooiste collecties ooit gemaakt en een enorme inspiratiebron. Backstage fotografie vind ik dan ook geweldig. De kleuren, de prints, de ontwerpen en de aankleding, het is perfect! Alleen mooie foto’s kunnen een artikel al compleet maken.

Do you like backstage fashion photography? Tell me in the comments!

Don’t copy these photo’s for your own blog please! If you copy them, i’ll report you by the wordpress service.

7 reacties leave one →
  1. november 30, 2010 8:25 pm

    De foto’s met de modellen vind ik echt fabulous! Leuk dit artikel en zeer exclusief zo te lezen ;) Xx

  2. november 30, 2010 8:58 pm

    leuke foto’s

  3. november 30, 2010 9:19 pm

    Super mooie foto’s!! Ik hou van die collectie..
    X

  4. november 30, 2010 10:16 pm

    En of ik ervan hou.
    Echt zo leuk om te zien, het zijn altijd mooie foto’s.
    Liefs, xxx

  5. december 1, 2010 5:25 pm

    Hele mooie foto’s! Love it!

    Love, HippThingz

  6. Carmen permalink
    december 2, 2010 7:09 pm

    Prachtige foto’s!
    Die collectie vind ik erg mooi!

    En ik houd van backstage fotografie.

    xx

Trackbacks

  1. This time of the year i’d love to wear this.. « Todays Fashion Couture

Geef een reactie

