Skip to content

Rihanna: Colour, Prints & Boho

december 2, 2010

Dat Rihanna haar Dark Periods heeft ingeruild voor de vrolijke kant moge duidelijk zijn. De clips, de kleding én de liedjes zijn vrolijk en mooi. En ja, ik vond haar vorige album ‘Rated R’ gewedlig. Ik heb die vorig jaar winter grijs gedraaid, maar nu is dat ook voor mij genoeg. En hoe kan Rihanna haar blije looks nou beter laten zien dan On Stage?..

Rihanna: "Ik ben klaar met Chris Brown"

Rihanna: "Ik ben klaar met Chris Brown"

Rihanna: "Ik ben klaar met Chris Brown"

Colour! Dat is het zeker, en het is een vrolijke style. De make-up is ondanks de kleurtjes licht en het is weer eens iets nieuws. Je ziet: Noorse prints, Boho chique armbanden en high Waisted broek.

Het enige wat ik echt heel saai vind, is het kapsel! Ik vond kort haar Rihanna heel leuk staan, en bovendien heeft ze daarmee de trends gezet. Toen Rihanna net haar haar had afgeknipt hoorde ik veel mensen ‘zeuren’ ‘Nu vind ik Rihanna stom, lang haar is mooier’. Ik dacht echt bij mezelf, iemand wordt niet ‘stom’ als diegene zijn lange lokken voor iets korts inruild. Het is meer je mening of je kort of lang haar mooier vindt. Genoeg daarover, waar het mij meer omgaat is dat ik dit een beetje standaard vind, ergens een beetje saai, behalve de haarkleur.. Maar aan de andere kant, dit kapsel heeft ze voorheen nog niet gehad, en dus mag ze deze ook afstrepen van haar ‘Hairdo To Do List’.

Let’s share your opinion!

6 reacties leave one →
  1. december 3, 2010 3:53 pm

    Ik vind ze ook beter staan met kort haar en liefst ook niet in het rood, haar kleding is leuk, opvallend maar ook een beetje te xs

  2. december 3, 2010 4:24 pm

    Ik vond dat korte haar iets pittiger staan. De kleur vind ik nog steeds vreselijk;-)
    XX

  3. december 3, 2010 9:23 pm

    Een mislukte versie van de kleine zeemeermin, dus NOT!!

  4. december 4, 2010 8:17 am

    Rihanna vind ik super goed zingen, alleen dat rode haar vind ik niks. Bruin/Zwart zal haar goed staan! Bekijk je ook weer even mijn site.
    Kus.

  5. december 4, 2010 12:16 pm

    Wauw, ik vind haar kleding echt super leuk!
    Haar haar vindt ik ook een beetje saai. Kort haar stond haar leuker.
    Je hebt me op een idee gebracht :D
    Rihanna’s kapsel, door de jaren heen (:

    Love, HippThingz

  6. december 5, 2010 3:30 pm

    Ik vind de combi met deze outfit wel wat hebben. Maar niet dat ik zeg : WOOH.
    Liefs, xxxx

Geef een reactie

