Skip to content

Duurste nagellak ooit…

december 4, 2010

gold rush nail polish

Als je het mij vraagt, vind ik behalve de dop, de nagellak vrij goedkoop eruitzien.. Lees meer!

Het nagellakmerk Model’s Own ging de samenwerking met de Britse juwelier Frost of London aan om een goudkleurige nagellak te maken. Het resultaat is een potje Gold Rush Couture van maar liefst 97.000 euro!

De dop van de dure nagellak is versierd met 1.118 diamanten, wat de nagellak zo duur maakt.

Het potje ligt in de etalage van de chique juwelier op een wit satijnen kussen in een witte doos, maar is niet direct klaar voor de verkoop. De Gold Rush Couture wordt voor iedere klant op maat gemaakt..

Hoewel het natuurlijk een opvallend nieuwtje is in Beauty World denk ik niet dat er mensen zijn die het zullen kopen als je je bedenkt dat je voor dat geld wel honderden, en misschien wel duizenden nagellakjes kunt kopen!

Bovendien vind ik goud een leuk kleurtje op de nagels voor als je naar een feestje gaat, maar het is niet echt een kleur die ik dagelijks vind. En ik zou wel eens 10 keer zo erg balen als er een stukje lak afbladderd of als de nagellak op is..

Wat vind jij nou van zo’n nagellak? Lijkt het jouw wel wat, of houd jij het toch liever bij Essence, Sephora of Catrice?

6 reacties leave one →
  1. december 4, 2010 2:15 pm

    Beetje belachelijke duur!!
    En die kleur kan je inderdaad ook goedkoop ergens anders scoren.

    xxx

  2. december 4, 2010 3:15 pm

    Wow dat is echt duur =s
    + models own dat verkopen ze toch ook in riverisland niet ♥ ?

  3. december 4, 2010 3:44 pm

    Wat een onzin, vind het er trouwens ook ordinair uitzien Xx

  4. december 5, 2010 11:08 am

    Super duur, ik zou het nooit willen kopen. Als het op is zit je, dan heb € 97.000 uitgegeven. Wel een leuk Design! Zet je ook weer een reactie bij mij?
    Lots of Love…

  5. december 5, 2010 3:29 pm

    Ik vind deze kleur 10x niks. En dan ook nog de duurste. Ik wil hem echt niet hebben. :P
    Belachelijk!
    Liefs, xxx

  6. december 5, 2010 6:44 pm

    Ik vind de kleur niet echt mooi.
    En ik vind het er beetje ordinair uitzien.
    Al zou ik al het geld van de wereld hebben dan zou ik dat lakje nooit kopen.
    Dus ik blijf bij Catrice en Sephora :D

    Love, HippThingz

Geef een reactie

