Skip to content

This time of the year i’d love to wear this..

december 5, 2010

forever21 Furry Coat, Aldo Thigh High Boots, H&M Belt

Het jasje en de strik vind ik echt Fab! Maar ook de /-lieslaarzen/ vind ik  stoer. Ze zijn echt een trend die slechts enkele aandurven.

 Newlook Footwear

Een simpele doch mooie outfit! Hoewel er eigenlijk niet eens zoveel aangedaan is, vind ik dit wel een hele leuke outfit! Vooral de Clutch is de blikvanger.

En weer Over the knee laarzen gespot! Dit keer in combinatie met een grijs Faux Bont jasje en een tas die me aan een Hermes, Birkin Bag doet denken.

H&M TREND Faux Fur Coat, Lanvin X H&M Shirt Dress, Zara Blazer

Faux Bont! En liefde voor het /lanvin/ shirt!

6 reacties leave one →
  1. december 5, 2010 4:45 pm

    Wauw, hele mooie pics. Ook de outfits zijn super mooi en lekker warm. Liefs,x xxx

  2. Carmen permalink
    december 5, 2010 5:27 pm

    Mooie outfits
    veel inspiraties!

    xx

  3. december 5, 2010 5:33 pm

    Hele mooie foto’s. Ik denk dat ik morgen ook maar dat Lanvin jurkje aan ga doen;)

    xxx

  4. december 5, 2010 6:11 pm

    ik had van de week mijn faux fur bodywarmer aan, zit echt zo fijn met deze kou! Mooie foto’s xx

  5. december 5, 2010 6:45 pm

    Love it, hele mooie outfits heb je gevonden!

    Love, HippThingz

  6. december 6, 2010 3:31 pm

    Zo’n leuke looks ♥

Geef een reactie

