Skip to content

MAC A Tartan Tale Part 2

december 6, 2010

A Tartan Tale Deel 2 MAC A Tartan Tale Deel 2

Deel twee van de MAC Tartan Tale is aan de beurt! Na het eerste deel, MAC A Tartan Tale Holiday Colour is er nu een vervolg. Klinkt bijna als een boekenreeks, maar het gaat om de MAC Make-Up.

MAC A Tartan Tale Deel 2 bestaat uit verschillende  blikjes met daarin make-up. Zo is het eerste blikje zit een setje mini nagellakjes. Het setje bestaat uit de kleuren zwart, blauwgroen, rood, goud en een soort van bordeaux rood. Ik vind dat het een beetje een Old School look heeft met Uniform kleuren.

Nagellak2 MAC A Tartan Tale Deel 2

Er zijn drie bewaarblikjes met daarin poederoogschaduw met glitters. In ieder bewaarblikje zitten vijf verschillende kleuren oogschaduw. In het donkergroene blikje zitten de kleuren donkerrood/paars, bruin, zalm, taupe en beige. Het blauwe doosje bevat zachtere kleuren zoals lichtroze, violet, grijs met paars, zilver en taupe. Ook is er een geel blikje met daarin de kleuren lichtgroen, lichtbruin, goud, roze en een roze/bruinachtige kleur.

Oogschaduw2 MAC A Tartan Tale Deel 2

Daarnaast zijn er ook drie bewaarblikjes gevuld met ieder vijf kleuren lipgloss. Je kunt hierbij kiezen voor een doosje met roze tinten, zalm tinten en bruin/goud tinten. De bewaarblikjes zijn groter dan die van de oogschaduw.

Lipgloss3 MAC A Tartan Tale Deel 2

Ondanks dat er in de collectie leuke items zitten is het allemaal niet echt mijn smaak. De blikjes kunnen wel leuk zijn, maar ik houd er niet van, en ook de ruitjes maken het voor mij nogal oudbollig. Door de aankleding van de producten die mij niet aanspreekt, vergeet ik eigenlijk naar de inhoud, dus de producten, te kijken waar het allemaal omdraait. En zo, zal MAC niets aan mij verdienen, en dat alleen door de aankleding. Maar dat is een persoonlijke kwestie.

Zijn jullie fan van de MAC A Tartan Tale deel 2 collectie?

9 reacties leave one →
  1. december 6, 2010 6:49 pm

    Ik vind het zo’n aparte/unieke collectie.
    Maar wel heel leuk.
    Liefs, xxx

  2. december 6, 2010 6:57 pm

    Prachtige collectie.

    XX

  3. december 6, 2010 7:10 pm

    De vorige vond ik toch leuker ;D.

  4. december 6, 2010 7:16 pm

    Mac is zeker fijn!
    Ik zag net dat je mijn wedges had geplaatst en gelinkt =) wat leuk, thanks!

  5. december 6, 2010 7:36 pm

    De producten zijn leuk
    maar de verpakking is niet echt mijn ding ;)

  6. FashionFreak permalink
    december 7, 2010 9:33 am

    Leuke Producten, maar niet echt mijn ding de verpakking.
    xxx ;) ps. Heb een nieuwe blog

  7. Carmen permalink
    december 7, 2010 3:17 pm

    Wel mooie collectie!
    De producten vind ik leuk,
    over het uiterlijk ben ik iets minder enthousiast.

    x

  8. december 7, 2010 4:56 pm

    echt een mooi collectie!

Trackbacks

  1. Marcel Wanders for MAC Cosmetics « Todays Fashion Couture

Geef een reactie

