Skip to content

Runwayshow Lanvin For H&M

december 7, 2010

Dit is even een hele post omdat ik helaas erg weinig tijd heb. Ik probeer vanavond en anders morgen een grotere post te schrijven, zoals jullie van me gewend zijn. Daarom ook in dit artikel wat Lanvin Spam, want tsja, ik ben een Lanvinlover, en ik heb er al héél veel artikels over geschreven.

Meer Lanvin (For H&M) artikels lezen? Gebruik de zoekbalk rechtsbovenaan de site!

3 reacties leave one →
  1. december 7, 2010 9:28 pm

    I love it. Vandaag mijn Lanvin shirt nog aangehad (L)
    XX

  2. december 8, 2010 11:28 am

    leuk filmpje ♥

  3. december 8, 2010 11:49 am

    Leuk filmpje <3
    I love this collection.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

