Skip to content

Marcel Wanders for MAC Cosmetics

december 8, 2010

Vlak voor Sinterklaas kwam MAC make-up met nog een collectie!.. Deze collectie is een samenwerking tussen MAC en de Nederlandse industrieel ontwerper Marcel Wanders.

 Wat meteen op valt aan de MAC & Marcel Wanders make-up collectie is het uiterlijk van de producten. De meeste producten zien er een stuk luxer uit dan normaal. De opvallende rondingen zie je bij ieder product terug.

Er zijn vier verschillende lipglossen, tweemaal een donkere kleur en twee keer een lichtere. Lipgloss is niet helemaal mijn ding, maar de roze kleur vind ik toch wel het mooist.

Voor de meiden die niet van lipgloss houden, is er ook lippenstift. Je moet wel durven opvallen met deze lippenstiften want ze zijn alle vier redelijk opvallend. Ik vind de Rode lipstick echt een mooi kleurtje voor dit seizoen.

De MAC & Marcel Wanders collectie bevat ook twee poedertjes. Beiden poeders zijn vrij licht van kleur, bijna beige. Zelfs de poeder in het doosje is aangepast aan het design van deze collectie. Zelf vind ik de poeders er niet leuk uitzien want behalve dat ik de verpakking echt lelijk vind, denk ik dat er ook heel weinig in zit, zo te zien.

Ook zit er in de collectie een kwast met een mooie clutch erbij. Deze vind ik wel erg mooi. De kwast is gebasseerd op een minimalistische style door de de vorm. De  haren zijn zwart en wit wat ik een leuke combinatie vind.

Ook bevat de collectie een mascara en nog wat andere kleine gadgets..

Ik vind de lipgloss het allermooist! En de lipsticks zijn ook nog wel leuk, maar de rest valt me een klein beetje tegen. De producten zelf zullen vaste erg fijn zijn, maar de verpakking vind ik niet zo geweldig.

Nog meer Mac Artikelen lezen?

/mac-a-tartan-tale-part-2/

/mac-nail-laquer-collection-fall-2010/

/venomous-villains-by-mac/

/m-a-c-cosmetics-to-the-beach/

/lady-gaga-for-m-a-c-cosmetics/

8 reacties leave one →
  1. Trends&Me , Fashion Style permalink
    december 8, 2010 4:11 pm

    Super leuk, misschien ga ik het wel kopen.
    xxx

  2. supketchup permalink
    december 8, 2010 4:33 pm

    De verpakkingen zin echt zó mooi! Vooral van die kwast! Alleen vind ik de producten zelf niet zo bijzonder qua kleuren..

  3. december 8, 2010 6:51 pm

    Echt heel leuk.
    Die verpakkingen zien er ook leuk en elegant uit.
    Liefs, xxx

  4. december 8, 2010 7:07 pm

    Ik vind persoonlijk de verpakkingen leuker dan de inhoud. Alleen het penseel vind ik erg mooi, een echt hebbeding! Xx

  5. december 8, 2010 8:04 pm

    Ik heb er wel eens eerder over gehoord en het ziet er heel erg leuk uit!
    De verpakking is echt my favorite thing!
    Verder weet ik niet of de make up mee of tegen valt, maar eigenlijk heeft MAC mij nooit teleurgesteld.

    Love, HippThingz

  6. december 8, 2010 10:06 pm

    De verpakkingen zijn erg mooi!!

  7. december 9, 2010 4:08 pm

    De verpakking is echt prachtig + aah ik wil die clutch en de brushes ♥

  8. december 9, 2010 4:17 pm

    wauw de verpakking is echt zooo mooi ! Zeker wel dat ik iets uit deze collectie ga kopen ! :D x

Geef een reactie

