Skip to content

Essie Winter Collection 2010

december 9, 2010

Essie is een nagellak merk met leuke kleurtjes. Onder de échte nagellakliefhebbers dan ook wel bekend. Het merk heeft weer een mooie collectie ontworpen. Naar mijn mening niet echt hele bijzondere kleuren, maar wel een leuke collectie met voor ieder wat wils.

De collectie Essie nagellak voor winter 2010 bestaat uit 6 verschillende kleuren:

  • Masquerade Belle is een donkerrode lak.
  • Silken Cord is fel rood.
  • Going incognito is groen.
  • Luxedo is donkerpaar.
  • Smoking hot is paars/grijs.
  • Hot choco is licht bruin.

De collectie is al sinds 1 december te koop in Nederland.

6 reacties leave one →
  1. december 9, 2010 6:42 pm

    Masquerade belle lijkt me heel mooi net zoals hot coco ♥

  2. Carmen permalink
    december 9, 2010 8:29 pm

    Ik heb nog nooit een nagellak van Essie gekocht. Raad je ze aan? En waar kun je ze kopen?

    Ik kende het merk niet.

    • december 9, 2010 8:35 pm

      Hey,

      Ik weet niet of ik je de nagellak kan aanraden,
      omdat ik zelf geen van Essie heb.
      Wellicht zijn er reviews over te vinden op internet..

      Het zou best kunnen dat je Essie nagellak niet kent,
      omdat het merk in de meeste winkels niet te koop is.
      Maar online kun je de nagellak bestellen.
      Ik heb even voor je uitgezocht waar je ze kunt kopen:

      Je kunt ze bestellen op: http://www.essie.com

      Veel succes!

  3. december 9, 2010 10:03 pm

    Ik vind dit altijd erg mooie nagellak.

  4. december 9, 2010 10:11 pm

    Mooi, maar niet vernieuwend! Hot Coco vind ik het allermooist.. Xx

  5. december 10, 2010 12:41 pm

    Ik vind het best een mooie collectie.
    Toch vind ik het te standaard lakjes.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

