Skip to content

Cadeau tips: Parfum

december 10, 2010

December is dé cadeau maand en daarom dagelijks Cadeau Tips! 

PARFUMS…… Mmm i love them! Mijn favo’s zijn zonder twijfel Ed Hardy (love kills slowly), Chloé, Chanel Chance, Kylie Minogue (alle geuren), Kate Moss Vintage en nog wel een paar.. Ik heb speciaal voor kerst etc. een paar geuren uitgekozen die redelijk goed bekend zijn, en niet mega duur zijn (vanaf 50 euro dus) dus een prijsklasse voor iedereen!

Heat van Beyonce is een lekkere geur die nog vrij nieuw is.. Een warme geur, met kruiden en zoet maar niet Too much. Deze parfum oogt luxe en classy en is niet eens erg duur. Zo is er een pakket met parfum en bodyshower voor slechts 19,- wat voor parfum een mooie prijs is.

perfume.jpg

Alle parfums van Kylie Minogue zijn zo lekker én verslavend! Vorig jaar kerst kreeg ik de ‘Showtime’ . Dit jaar staat Darling op mijn wensenlijst, en dus besloot ik deze in het artikel te zetten. De kleine variant heb je al voor ongeveer 12,-.

Veel meiden vinden de Avril Lavigne parfums zo lekker. Ik zelf heb niet zoveel met Avril, en dus zou ik ook niet op haar parfums afstappen, maar omdat ik weet dat vele wel fan zijn, doe ik deze Forbidden Rose er tussen. Volgens mij kost deze ook iets tussen de 14,- en de 18,- euro.

Dit pakket van Christina Aguilera lijkt mij erg leuk om te krijgen. Er zit parfum en bodyshower in, wat een pluspunt is. Of de geur lekker is, weet ik niet. Maar het Burlesque, kanten uiterlijk ziet er classy uit.

Deze Nina Ricci parfum Ricci Ricci vind ik er altijd zo mooi uit zien. Altijd als ik in de Douglas sta houd ik het flesje vast en de geur is erg lekker! De prijs weet ik niet.

Deze Lacoste Love of Pink geur is zoet maar fris tegelijk, and i love it! Wel is deze geur duur ? Maar als je wel houd van een tijdloze parfum is dit een aanrader.

En tot slot nog wat geuren met een dure en gemiddelde prijsklasse, dit zijn echt mijn favorieten:

:

Chanel Chance

Ed Hardy Love kills slowly

Jean Paul Gaultier Madame

Kate Moss Vintage

En tot slot: Mijn grote liefde Chloé parfum in een prachtig Vintage flesje!

Ik heb zelf een grote parfum collectie omdat ik eigenlijk bij elke gelegenheid parfum vraag. Andere mensen vragen vaak heel veel make-up etc. maar een mooi parfum flesje, en een lekkere geur is wat mij blij maakt. Als je nou van plan bent om een parfum te kopen, maar je bent er nog niet zeker van, kun je altijd een strookje met parfum pakken, en na ongeveer 5 uur kijken of je de geur nog steeds lekker vind, of je misschien wel verveeld, of de geur is al weg! (goedkoop), dat is dé ultieme test. Of vraag een sample, bijvoorbeeld bij de Douglas of Ici Paris XL.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb geholpen! Nog meer cadeau tips? Lees ook:

/cadeau-tips-kwasten/

4 reacties leave one →
  1. december 11, 2010 10:08 am

    CHANEL ♥
    + heat lijkt me echt een leuk parfum !

  2. december 11, 2010 5:04 pm

    Ik hou nog steeds erg van mijn Chanel luchtjes.

  3. december 11, 2010 9:44 pm

    (L) parfum, mijn lievelings is DKNY Be Delicious en Chanel Allure Sensuelle.

    Heb je al die geuren ook zelf?

    Tip: Test parfum op je huid, iedereen heeft een eigen geur dus bij iedereen komen de noten op een andere manier tot uiting!

    Xx

  4. december 11, 2010 9:45 pm

    Ik heb dat geurtje van Chloé. Zo lekker is die. Ik heb voor mijn moeder die nieuwe van Playboy gehaald. Die ruikt ook heel lekker. Ik vind het flesje zo schattig.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

