Skip to content

Party / Tonight we don’t really give a fck..

december 15, 2010

Jennifer  Leopard Leggings

J Crew, Asos

Topshop Hat, H&M Dress, Sam Edelman Shoes

Top From Topshop, Burgandy Velvet Skirt From Primark, Waistcoat From Charity Shop

Morgenavond heb ik een heel gaaf feest en ik ga er samen met vrienden heen, heb zelfs een Date (jaaha) dus daar heb ik zin in. En dat bracht me op een simpel maar leuk idee, uitgaansinspiratie! Check de foto’s hierboven, o en even terzijde, de titel is natuurlijk just for fun. Zelf trek ik een highwaisted broek aan met een strik erdoor en een wijdvallend shirt erop met pailletten. En verder natuurlijk een panty en ik neem een Fake Chanel tasje mee. Misschien fotografeer ik wel wat. Ik houd er meer van om op een leuke manier op te vallen. Veel meiden dragen gebloemde tops en high heels, dus ik doe dat voor de verandering niet. En in plaats van een jurk of een rokje (wel een taillerok) draag ik dus een taillebroek.

Wil je mijn broek zien die ik ga dragen? In dit artikel staat de broek; 1e foto, en dan heb ik die in donkerblauwe kleur: /4-looks-voor-4-feestjes/ En in dat artikel kun je nog veel meer looks zien speciaal voor feestjes met H&M kleding..

Hebben jullie nog feesten? En zoja, wat trek je aan?

5 reacties leave one →
  1. december 15, 2010 3:45 pm

    feestjes zijn altijd te leuk x]
    + foto foto ♥
    + ik vind die eerste foto echt heel leuk ♥

  2. Lotte permalink
    december 15, 2010 6:29 pm

    Haha leuk artikel!
    Ik vind die titel wel grappig xD

    Veel plezier dan morgenavond!
    x

  3. december 15, 2010 9:14 pm

    Nice pics.
    Party’s zijn altijd leuk en gezellig.
    Liefs, xx

  4. december 15, 2010 10:20 pm

    Leuke foto’s en veel plezier op het feest.

    xxx

  5. HollandStyle permalink
    december 16, 2010 12:47 pm

    Heey!!

    Je hebt echt mooie foto’s!
    maak je deze allemaal zelf??
    xx

Geef een reactie

