Skip to content

Shopping/ Christmas

december 17, 2010

H&M heeft voor deze kerst een geweldige collectie ontworpen. Deze collectie bevat nog veel meer items, dan alleen de bovenstaande kledingstukken/accessoires. Ik ben er erg van onder de indruk! Zelf vind ik onder andere de lange witte jurk, het tasje bezaaid met stoffen rozen en de korsets erg leuk.  Het enige wat ik minder vind, zijn de strapless jurkjes. de poederroze variant gaat nog wel, maar die andere, en dan met name de meest linkse vind ik naar mijn mening erg ordinair. Wat ik erg handig vind, is dat alles goed met elkaar valt te combineren. Ook bevat de collectie een aantal blazers (niet op de afbeeldingen) die je handig met een top kunt dragen. Ik vind het een geslaagde collectie, die al sinds november in de schappen van de H&M ligt, maar een aanrader is voor kerst!

4 reacties leave one →
  1. december 17, 2010 3:21 pm

    Dat is zo’n mooi editie van de H&M.
    Heel leuk.
    I love the dresses and shoes.
    Liefs, xxx

  2. Lotte permalink
    december 17, 2010 4:18 pm

    Leuke kleding!

    Ik heb zelf een mooi jurkje bij de H&M gezien,
    misschien dat ik hem morgen koop .

    -X-

  3. december 17, 2010 10:42 pm

    Je hebt erg leuke items geselecteerd!
    XX

  4. HollandStyle permalink
    december 20, 2010 3:21 pm

    Leuk!!
    Ik houd ervan!
    zie ook: hollandstyle.wordpress.com/2010/12/17/christmas-dresses

    Greetz..

Geef een reactie

