Skip to content

Kerstvakantie!

december 19, 2010

In de meeste gevallen is het kerstvakantie! Super leuk natuurlijk. Wel betekend dat voor mij dat ik veel weg ga en natuurlijk flinke ervan ga genieten, want kerstvakantie is een vakantie vol leuke feestdagen. Ik zal proberen artikelen online te zetten, maar heb wel even rekening met het feit dat ik net zoals iemand anders, niet 24/7 achter de computer zit op feestdagen. ;) Ik wens je een fijne kerstvakantie!

Enjoy your holiday!

3 reacties leave one →
  1. december 19, 2010 5:36 pm

    Jij ook hele fijne kerstdagen en een fijne nieuwsjaarswisseling!!

    xx

  2. Lotte permalink
    december 19, 2010 5:38 pm

    fijne vakantie he!

    En ik zal wel checken of er artikelen online komen

    xx

  3. december 19, 2010 7:46 pm

    Geniet er lekker van meid.
    Dat doe ik ook.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

