Skip to content

Lanvin Perfumed Bodylotion

december 23, 2010

Gister ging ik de laatste kerstcadeautjes kopen en in de Douglas liep ik tegen twee heerlijke geparfumeerde bodylotions aan, en ook nog eens van mijn favoriete merken; Lanvin & Versace. Deze twee bodylotions ruiken heerlijk en zien er bovenal erg luxe uit. Ik heb helaas weinig tijd, maar ik ga ze proberen de fotograferen, dat leek me wel leuk om te doen. Vandaag behandel ik de Lanvin Creme.

Lanvin Perfumed Body Lotion ‘Rumeur’

Deze tube is erg klassiek, met een mooie gouden dop. De tube zelf is heel lichtroze. In het echt zijn de kleuren iets meer uitgesproken. Ik wilde deze tube eigenlijk alleen al, omdat ik Lanvin Fan ben. De geur is heerlijk fris, en de parfum ook. Het is niet zoet van geur, maar echt een geur waarmee je meteen verzorgd mee voelt. De creme is verzorgend, en als ik Lanvin moet geloven, zitten er ‘exclusieve’ ingredienten in met onder andere Musk, Jasmijn, Witte roos en Magnolia. Klinkt niet verkeerd toch?

In Amerika is de hele Lanvin ‘Rumeur’ collectie te koop in verschillende prijsklasses. Sterker nog, een pakket met ook parfum, bodylotions en showergel kost 112 Dollar. Ik heb mijn Lanvin Creme voor 23.95 euro gekocht bij de Douglas.

In het volgende artikel zal ik over de Versace Creme schrijven!

6 reacties leave one →
  1. december 24, 2010 11:23 am

    Die moet echt heel lekker ruiken!

  2. Carmen permalink
    december 24, 2010 4:49 pm

    Handig artikel,
    Lijkt me een lekkere bodylotion.

    Fijne kerstdagen alvast,
    x

  3. december 24, 2010 4:52 pm

    Lijkt me een heerlijke bodylotion!

    Love, HippThingz.

    Merry X-Mas & a Happy New Year!

  4. december 24, 2010 8:08 pm

    Hij is echt heel erg lekker!!

    Fijne kerstdagen!

    XX

  5. december 24, 2010 9:42 pm

    Oehh ik hou van bodylotion en mijn huid nog veel meer! Wat zal je zachte huidje lekker ruiken ;)

    Fijne kerstdagen meis Xxx

  6. december 27, 2010 7:39 pm

    HMMM<3
    Dat klinkt heerlijk. Ik gebruik die van dove. Ook heel lekker.
    Liefs, xxxx

Geef een reactie

