Skip to content

Merry Christmas!

december 26, 2010

Lieve bezoek(st)ers van Todays Fashion Couture, het is kerstdag! Een hele speciale dag, waar ik zelf altijd erg van geniet! Met mensen om je heen die je lief hebt, lekker eten, muziek, mooie kerstversiering, een heel feest natuurlijk! En niet te vergeten, de cadeaus onder de kerstboom! Maar dat is een klein deel van kerst, het gaat voornamelijk om de gedachte. Een kerst is compleet met sneeuw buiten en de kaarsen binnen aan, en misschien wel de schaatsen aan. Ik ervaar kerst in ieder geval als één van de leukste dagen van het jaar. Het is ook een mooi moment om even stil te staan bij bepaalde dingen. Bij familie, je vrienden, misschien wel je liefde, of dierbare mensen die je hebt verloren.

Ik hoop dat jullie allemaal een hele fijne eerste kerstdag hebben gehad! En verder wil ik zeggen, dat ik nog elke dag dankbaar ben voor al die lieve (vaste) bezoek(st)ers keer op keer. De lieve reacties die jullie achter laten, en vooral het vrolijke en motiverende gevoel dat jullie mij geven om artikels te schrijven waarin ik mijn favoriete dingen en inspiraties deel met jullie!

Een fijne kerst gewenst!

Veel Liefs!

5 reacties leave one →
  1. december 26, 2010 7:02 pm

    Wauw mooie post. Hopelijk heb je een fijne kerst gehad..

    xx

  2. december 27, 2010 9:36 pm

    Een beetje laat. Maar ik hoop dat jij ook fijne kerstdagen hebt gehad meid.
    Liefs, xxxx

  3. december 28, 2010 7:36 pm

    Hopelijk heb je een fijne kerste gehad! Ik in ieder geval wel ;D

    & A Happy 2011!

    Love, HippThingz <33

  4. december 29, 2010 7:29 am

    Hey, je hebt helemaal gelijk dat het om de gedachte gaat. Ik ben wel benieuwd naar hoe je kerstdagen zijn geweest! Over twee nachtjes is het alweer de laatste dag van 2010, dan ga ik even stil staan bij wat me het afgelopen jaar allemaal is overkomen..

    (L)(L)

  5. december 29, 2010 5:57 pm

    Kerst is inmiddels voorbij,maar…
    had je een leuke kerst gehad ? :) haha,ik in ingeval wel!
    haha,
    x

Geef een reactie

