Skip to content

Goodbye 2010, Hello 2011!

december 31, 2010

Lieve Bezoek(st)ers van Todays Fashion Couture!

Wat gaat een jaar als deze nog snel! Ik kan me nog goed herinneren dat het januari was. En toen had ik al plannen voor het starten van een mode site, maar om eerlijk te zijn, heb ik mijn plan nooit doorgezet. En voor ik het wist was het april, maart, mei: De maand dat Todays Fashion Couture is opgericht. Voor mij lijkt het nog niet zo lang geleden, maar niets is echter waar; dat is al weer bijna 7 maanden geleden, meer dan een half jaar! TFC is echt een deel van mijn leven geworden. Dat klinkt misschien overdreven, maar bijna elke dag van het jaar 2010, vanaf mei, was ik wel bezig met het bedenken van leuke artikelen, lezen van reacties en proberen lezers te trekken.

Maar behalve TFC is 2010 een leuk jaar geworden. Prive heb ik wat tegenslagen gehad. Met name eind 2009 begin 2010. En toen heb ik dingen veranderd. Want ik had een rotperiode achter de rug. Maar omdat ik mijn hart heb gevolgt, ben ik nu gelukkig. En dat is ook mijn advies aan jullie voor 2011: Volg je hart, en als je dromen hebt, probeer ze waar te maken. En wees vooral niet bang om af en toe de plank mis te slaan, soms moet je risico’s nemen.

Het enige wat ik jullie wil zeggen, is dat ik jullie een mooi, gezond en vooral een heel gelukkig nieuwjaar wens! En kijk uit met vuurwerk! ;)

Enne, ik hoop dat zowel de vaste als de nieuwe bezoekers regelmatig een kijkje op Todays Fashion Couture zullen nemen, want ik heb een hoop leuks voor jullie in petto!

Veel liefs!

8 reacties leave one →
  1. december 31, 2010 8:57 am

    Lieve meid,

    Ik wens je een fantastisch topjaar toe, maar eerst 2010 nog even goed afsluiten!

    Bedankt voor de inspirerende zin: Volg je hart! Dat ga ik doen, want wie niet waagt, wie niet wint!!

    Ik ga je zeker blijven volgen en verheug me al op je artikelen in 2011. Ik hoop dat ze net zo inspirerend en met mooie gedachten zullen al de afgelopen 7 maanden!

    (L)

  2. Carmen permalink
    december 31, 2010 10:40 am

    Alvast een fijn nieuwjaar!
    Ga je nog wat doen vanavond? (a)

    xxx Carmen

  3. december 31, 2010 11:08 am

    Lieve Tfc,

    Ik bezoek je site graag. Dus in 2011 ook.
    Ik bekijk elke nieuwtjes,
    en ik lees het graag.

    Liefs & een gelukkig 2011!
    xoxo

  4. december 31, 2010 12:12 pm

    Lieve meis,

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Ik hoop dat 2011 een mooi jaar voor je gaat worden, zowel privé als met je blog. Je verdient het.
    En ik hoop dat je mij weer net zo gaat inspirerend als dat je in 2010 hebt gedaan.

    Liefs, Manon

  5. Beautylover permalink
    december 31, 2010 12:31 pm

    Ik wens jouw ook een heel leuk nieuw jaar!
    En wat jij al zegt; je dromen waarmaken,
    ga ik zeker proberen.
    Ik zit nu in mijn eindexamenjaar, en ik hoop
    dat ik slaag.. (:

    X

  6. december 31, 2010 6:25 pm

    Fijne jaarswisseling.
    Liefs, xxx

Trackbacks

  1. Oudejaars Enquete 2010 « Todays Fashion Couture
  2. 2011 / Happy New Year! « Todays Fashion Couture

Geef een reactie

