Skip to content

Oudejaars Enquete 2010

december 31, 2010

Ik heb een leuke ouderjaars enquete voor jullie in elkaar gezet! Met daarin vragen zoals; met wie vier jij de nieuwjaarswisseling, wat vond jij de leukste trend in 2010, wie is de Fashionista van 2010 en wat was jouw lievelingsartikel op Todays Fashion Couture in 2010.

Jullie zouden mij een groot plezier doen als jullie die invullen. En ik denk dat het ook wel heel leuk is om te doen! Want in 2011 zal ik de resultaten bekend maken, en hopelijk kan ik eind 2011 weer zo’n enquete in elkaar zetten, en hebben we leuk vergelijkingsmateriaal!

De enquete is compleet anoniem, alleen je ‘open’ antwoorden kan ik bekend maken op mijn site, maar dit zijn antwoorden zoals ‘je favoriete trend van 2010’, en dat is niet iets ergs.

Veel plezier!

De nieuwjaarswisseling:

Fashion 2010:

Todays Fashion Couture 2010/2011

Bedankt voor het invullen! Ik zal de uitslagen bekend maken in 2011. (Dat klinkt verweg, maar het is op dít moment dat ik dit artikel schrijf nog maar 9 uur en 3 kwartier, totdat het nieuwe jaar begint!)

En jullie kunnen ook nog een terugblik op 2010 verwachten…

Ik wens je een geweldig nieuwjaar in /DIT ARTIKEL/ :)

One Comment leave one →
  1. december 31, 2010 6:46 pm

    Ik vind het een hele leuke entquete. Leuk idee. Meteen even het een en ander ingevult.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

