Skip to content

2011 / Happy New Year!

januari 1, 2011

En toen was het ineens 2011! Raar als je je bedenkt dat het gister nog december was én 2010. Maar ook dit jaar ga ik er in ieder geval met frisse moed tegenaan! Zeker met de site. Ik wil nieuwe, leuke artikelen bedenken, nóg meer bezoekers krijgen, maar vooral veel plezier hebben. Vandaag is het dus 1 januari, het lijkt toch alsof je helemaal overnieuw kunt beginnen, dus ik ben benieuwd wat het jaar 2011 voor ons te bieden heeft.

Hebben jullie een fijne /nieuwjaarswisseling/ gehad? En hebben jullie vuurwerk afgestoken en lekkere champagne gedronken ? Zijn jullie uitgegaan óf een tv show gekeken ? Tell me!

My only advice for this year, Have fun sweeties!

3 reacties leave one →
  1. januari 1, 2011 1:16 pm

    De beste wensen voor 2011 en veel geluk, en plezier , ja het is inderdaad een raar idee dat het opeens een ander jaar is (: Mijn nieuwjaar was zeker gezellig met oliebollen

  2. januari 1, 2011 5:48 pm

    Jij ook een gelukkig en mooi nieuwjaar. Ik heb gisteren niet veel gedaan. Lekker thuisgebleven en daarna nog even naar vrienden geweest :)
    XX

  3. januari 1, 2011 6:53 pm

    Ik heb een gezellige en goede jaarwisseling gehad.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

