Skip to content

Wishlist / Sweet Chique

januari 2, 2011

Op mijn wishlist staat zeker iets met parels.. I love them. Ik houd van parel oorbellen en kettingen. Het geeft een luxe uitstraling. Ook een gestreepte blazer, is iets waar ik al lang naar op zoek ben, alleen ik heb de perfect one nog niet gevonden. Sowieso zijn de blazers in andere tinten dan alleen zwart meer dan fashionable, en een exemplaar zwart wit gestreept a la Rihanna in haar videoclip What’s My Name vind ik Rebelle maar mooi. Ook een bruine tas die iets weg heeft van een Mulberry exemplaar staat hoog op mijn verlanglijst. Bovenstaande is van de Primark. En tot slot, de nagellakjes van Chanel; Deze kleurtjes zijn heel rustgevend en eigenlijk perfect voor elke outfit. Mooie pastel tinten..

9 reacties leave one →
  1. januari 2, 2011 4:56 pm

    Die tas is heel leuk.
    Nice wishlist.
    Liefs, xxx

  2. januari 2, 2011 5:49 pm

    Leuke wishlist.
    Van de nagellak van chanel heb ik de particuliere en tendresse. Ze zijn zo mooi en fijn :)

  3. januari 2, 2011 5:49 pm

    die tas is echt super!
    alleen weet ik nergens een primark zijn =(
    parels ♥

  4. januari 2, 2011 5:53 pm

    Ik ben ook fan van parels ! Ze zijn zo mooi ^^. & chanel lakjes zijn ook prachtig, maar ik kan ze toch niet betalen ;P.

  5. januari 2, 2011 5:56 pm

    Leuke wishlist!
    En de tas heb ik inderdaad gezien bij de Primark ;D
    Het laatste lakje van Chanel is echt mijn favo kleurtje <33

    Love,
    HippThingz♥

  6. januari 2, 2011 7:29 pm

    Leuk zo’n artikel, ik denk dat ik ook een verlanglijst ga maken voor 2011!

    Ik wil graag nog zwarte enkellaarsjes met hakje en een statement necklace. Verder vind ik het nu wel genoeg voor dit seizoen.

    (L)

  7. Beautylover permalink
    januari 3, 2011 9:08 am

    Leuke wishlist!

    Zo’n blazer met streepjes lijkt mij
    ook wel wat! Het is weer eens wat anders.

    X

Trackbacks

  1. H&M / Bestelling « Todays Fashion Couture

Geef een reactie

