Skip to content

Style Preview / Roxy Olin

januari 3, 2011

Roxy Olin, beter bekend als ex-roommate van Withney Port in de realityshow The City heeft een style die een mix maakt tussen High Fashion, Vintage en Low budget items. Hierboven draagt Roxy “Betsey Johnson” legging, een trenchcoat van de H&M en ”Dolce Vita” Heels. Al met al een hele geslaagde outfit! Het enige wat ik zou veranderen is de keuze van de sieraden en de make-up. Bij deze outfit horen zilveren sieraden en nude lips. Verder vind ik dit een geweldige outfit die ik graag zou dragen op dagen als deze frisse januari periodes.

 

9 reacties leave one →
  1. januari 3, 2011 11:50 am

    Leuke outfit
    haar lipkleur vind ik wel leuk
    maar inderdaad beter zilvere oorringen ♥
    haha

  2. Lotte permalink
    januari 3, 2011 12:03 pm

    Mooie outfit!
    Ik vind die legging zo leuk..

    X

  3. januari 3, 2011 4:03 pm

    Wauw, dat is een onwijs leuke outfit. Ik vind de combi alleen al heel orgineel.
    Liefs, xxx

  4. januari 3, 2011 4:55 pm

    Hele leuke outfit! Heel leuk gecombineert!

    Love♥

  5. januari 3, 2011 5:28 pm

    Hee♥

    Antwoord op jouw reactie:
    Nee, ik vind het helemaal niet erg hoor ;D
    Ik kijk uit op jouw artikel!

    Love♥

  6. Carmen permalink
    januari 3, 2011 5:44 pm

    Roxy heeft een hele leuke style
    vind ik, alleen de legging zou ik zelf
    niet aandurven. Maar het staat mooi ;)

  7. januari 3, 2011 11:14 pm

    Haar legging en laarsjes vind ik geweldig!

  8. HollandStyle permalink
    januari 4, 2011 1:00 pm

    Leuk!
    Ze heeft zo lekker haar eigen stijl, we love that!

    ik heb mijn site gepimpt!
    neem je even een kijkje?
    laat weten wat je vindt!

    groetjes, Holland Style

  9. januari 4, 2011 7:09 pm

    Ik vind het onderste deel heel leuk, maar de rest iets minder. Maar wel goed gecombineerd!

    (L)

Geef een reactie

