Skip to content

Karl Lagerfeld / Volkswagen Goes High Fashion

januari 4, 2011

Wie had ooit gedacht dat Mode koning Karl Lagerfeld zou gaan samenwerken met automerk Volkswagen? Een interressante combinatie waar ik dan ook razenbenieuwd naar ben! Karl Lagerfeld is het nieuwe gezicht voor de Volkswagen STYLE pakketten waarin auto’s gadgets bevatten als zilveren details, getint glas, mistlampen en andere badgets.

Nou denk ik niet wat wij snel een auto zullen kopen om iets van deze Designer in het bezit te hebben, maar opvallend nieuws is het zeker!

3 reacties leave one →
  1. januari 4, 2011 4:45 pm

    Wat ik me telkens afvraag als ik hem zie is of hij wel kan lachen =s haha sorry ongepaste reactie maar ja, leuk filmpje =)

  2. Carmen permalink
    januari 4, 2011 6:44 pm

    @ Nathalia ;P haha

    Ik vind het een grappige combinatie!
    Net als je zegt, het is leuk,
    maar ookal hou je van mode, je gaat niet snel een auto kopen. ;)

    XX

  3. januari 4, 2011 9:52 pm

    Ik vind het een erg leuk filmpje!

    xx

Geef een reactie

