Skip to content

Lanvin by Alber Elbaz Pre-Fall

januari 10, 2011

Lanvin by Alber Elbaz Pre-Fall is een nieuwe collectie met De mini-collectie is een nieuwe collectie met enkele ingetogen, elegante jurken en Shakespeare-geïnspireerde halslijnen, maar ik vind wel dat de collectie relatief weinig respect voor dieren toont aangezien beesten de foto moeten ‘afmaken’. De collectie is wel mooi, maar niet mijn ding, er zit niks bij wat voor mij een echte eyecatcher is, ik had het graag wat vernieuwder gezien.

3 reacties leave one →
  1. januari 10, 2011 4:36 pm

    mooie collectie
    maar bont kan echt niet !

  2. januari 10, 2011 10:36 pm

    Dat van dat bont vind ik echt een groot!!! minpunt, verder een mooie collectie en ach ik blijf gewoon fan van Lanvin. Die schoenen zitten zo lekker, hihi..

    xxx

  3. Lotte permalink
    januari 11, 2011 4:12 pm

    Ja echt stom van het bont,
    maar ja, dat zie je tegenwoordig wel veel ?
    Wel leuke foto’s,

    X

Geef een reactie

