Skip to content

Chanel / Photography

januari 14, 2011

Part I Chanel Backstage Photography

6 reacties leave one →
  1. januari 14, 2011 7:17 pm

    Dat lijkt me ook wel een leuk baantje, backstage fotografe!

    Echt mooie foto’s meis..

    (L)

    Ps. Doe je ook mee met mijn winactie, een muursticker (ook voor op deuren, ramen, kasten, spiegels etc.)

  2. januari 14, 2011 10:29 pm

    Wauw, prachtige foto’s.

    X

  3. Lotte permalink
    januari 15, 2011 11:17 am

    Mooie foto’s!
    Chanel is echt een mooi merk.

    xxx

  4. januari 15, 2011 3:01 pm

    Ik hou ook van Backstage. Kijkje ook weer eens bij mij? Sorry dat ik het steeds vraag, maar heb lang niks meer van je gehoord. xoxo

  5. januari 15, 2011 7:13 pm

    Je blog is echt superleuk
    Ik heb je een award gegeven =)
    meer informatie:
    http://goldenambition.wordpress.com/2011/01/15/stylish
    -blogger-award-tag/
    Liefs Nathalia

  6. januari 15, 2011 10:17 pm

    wat een mooie foto’s.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

