Skip to content

How to fake a season..

januari 16, 2011

Ik denk dat we de donker gekleurde kleding periode wel achter de rug hebben. Daarmee bedoel ik, dat we afgelopen maanden toch wel gauw naar zwart neigde te gaan als het ging op kleding. Jurkjes, shirts en blazers, ik heb het bijna allemaal zo gezien. Tuurlijk is er altijd wel kleur, maar winter 2010 bracht nou eenmaal veel donkere tinten met zich mee. Een modeseizoen zoals winter zien mensen vaak als november tot toch wel gauw half februari. Maar ik denk dat het juist goed is, om november en december te scheiden van januari en februari als het gaat om kleding en accessoires. Grauw weer, regen, het hoort toch wel een beetje bij maanden als deze, maar wanneer je een beetje kleur, pastel toevoegt, zul je je vast en zeker beter in je vel voelen..

Bovenstaande outfit was voor mij echt een geschikt voorbeeld als het gaat om een doorsnee januari-februari outfit. Comfortabel, lichte tinten en toch iets vrolijks. Het mag dan misschien nog wel koud zijn buiten, je kunt je ook warm aankleden en je tóch zomers voelen. Neem als voorbeeld een lichtgekleurde jeans…

Je kunt alles faken met de juiste kleuren en stukken. En dat bedoel ik, als je deze grauwe dagen zat bent, kleed je naar het weer, maar eens anders… It works!

4 reacties leave one →
  1. januari 16, 2011 5:33 pm

    Het was inderdaad een donkere tinten 2010. Maar ik vond het ook wel wat hebben.
    Liefs, xxx

  2. januari 16, 2011 6:47 pm

    Ik vind dat de kleuren weer mogen komen!

    Love <33

  3. januari 16, 2011 7:32 pm

    Je hebt inderdaad gelijk! Vind haar outfit heel erg leukl
    .
    X

  4. januari 16, 2011 8:19 pm

    Ik werd ook weer helemaal vrolijk van de pasteltintjes in de winkels. Ik heb zin om snel iets nieuws te shoppen haha.

    Trouwens ben benieuwd wat jij van een hoed vind en welk exemplaar jij mij zou adviseren ;)

    (L)

Geef een reactie

