Skip to content

London Street Style

januari 20, 2011

Londen is een grote stad, met veel verschillende mensen en dus ook verschillende stijlen. Deze drie looks hierboven zijn totaal verschillend maar vertegenwoordigen een hoop inspiratie! Outfits die lef uitstralen. Wel blijf ik de looks in Londen iets klassieks hebben. Je ziet veel High Waisted stukken, donkere kleuren, of juist heel heldere kleuren. Ik vind het geweldig om te zien dat je met kleding zoveel verschillende kanten op kan gaan.

6 reacties leave one →
  1. januari 20, 2011 3:52 pm

    LONDON ♥
    mooie foto’s

  2. januari 20, 2011 4:21 pm

    Die eerste is wel apart. Hihi, leuke pics.
    Liefs, xxx

  3. januari 20, 2011 6:27 pm

    London is een geweldige stad! Met veel mode, zeker de tweede look spreekt me aan. Xxx

  4. januari 20, 2011 7:10 pm

    Ik vind die panty op foto 1 echt heel tof! De kleuren van foto 2 en 3 zijn helemaal mijn stijl..

    (L)

  5. Carmen permalink
    januari 22, 2011 10:07 am

    Aparte looks!
    De laatste vind ik erg mooi (:
    X

  6. januari 22, 2011 11:55 am

    Ik hou van streetstyle en London, dus een perfecte combinatie!

    XX

Geef een reactie

