Skip to content

H&M / Bestelling

januari 24, 2011

 

 

Deze twee items zijn precies waarnaar ik op zoek was! In /dit/ artikel konden jullie al zien dat een gestreepte blazer op mijn verlanglijst stond. En ik ben verliefd op de prachtige zwarte Wedges! Ik heb ze besteld en ik kan niet wachten om ze in mijn handen te hebben.

Heels / Blazer H&M

6 reacties leave one →
  1. januari 24, 2011 2:51 pm

    Leuke dingetjes :)

    XX

  2. januari 24, 2011 3:53 pm

    leuk

  3. januari 24, 2011 4:49 pm

    Hihi, ik zag vandaag een meisje lopen met exact dezelfde schoenen, ze zijn best leuk.
    Liefs, xxx

  4. januari 24, 2011 7:36 pm

    als je die schoenen hebt moet je het echt laten zien! Ik wil ze misschien ok, alleen ben ik bang dat ze tehoog zijn :s
    xx

    • januari 24, 2011 7:57 pm

      Om precies te zijn,
      de plateau is 1 cm,
      en de hak is 11 cm hoog.
      Voor als je niet vaak op hakken loopt zal het misschien
      hoog zijn, maar omdat het een sleehak is,
      zal het makkelijker lopen. (:

      xxx

  5. januari 24, 2011 8:54 pm

    Oehh leuke items,
    ben benieuwd hoe je het jasje combineerd!

Geef een reactie

