Skip to content

AIFW / 2011

januari 25, 2011

26 Januari t/m 30 2011 is het weer zover; de Amsterdam International Fashion Week! Een belangrijk moment voor vele Fashionista’s en modeliefhebbers. Top designers tonen hun collecties in schitterende shows en het hele evenement is vol met inspiratie. Tientallen mensen met ieder een eigen style kun je spotten en de AIFW is dan ook een moment waaraan ik met mijn Fashion Site aandacht wil besteden! Wat deze FW zo interressant maakt is dat normaal gesproken geen tickets te koop zijn, maar per uitnodiging mensen de FW mogen bijwonen. Dit jaar is werelds eerste Fashion Week programma voor open publiek. AIFW Downtown, dat houd in dat ook gewoon publiek de kans krijgt om te mogen meegenieten van Shows, Museums, Launches, Feesten en meer! …

Gedurende de AIFW zullen er artikelen op Todays Fashion Couture verschijnen in het kader van dit evenement.

NIEUWE UPDATE / ALS JE GEEN KAARTEN HEBT, KIJK DAN MORGEN ONLINE LIVE ALLE SHOWS VAN DE AIFW OP: www.aifw.nl

6 reacties leave one →
  1. januari 25, 2011 8:49 am

    Zo’n evenement is zo leuk. Misschien ga ik wel een dag naar dat Downtown toe. Ik had er al het een en ander over gelezen. Ooit hoop ik er een keer bij te zijn.
    Liefs, xxx

  2. Carmen permalink
    januari 25, 2011 11:26 am

    Ik zou er graag heen willen.
    Maar ik denk niet dat ik er ooit kom.
    Misschien neem ik wel een kijkje
    als het live is te zien op de site.

    X

  3. januari 25, 2011 5:26 pm

    Erg leuk dat ze dit ook aanbieden :)

    XX

  4. januari 25, 2011 6:51 pm

    Ik wil er zooo graag naar toe! Ben het met Manon eens ;D

    Love x

  5. januari 25, 2011 6:52 pm

    ik denk dat ik zeker eens op die site ga kijken =)

  6. Lotte permalink
    januari 25, 2011 7:07 pm

    Mijn nicht gaat naar de downtown!
    Echt super cool voor haar :DD

Geef een reactie

