Skip to content

Perfume / Rihanna Reb’l Fleur

januari 27, 2011

Ook zangeres Rihanna heeft nu haar eigen parfum. De geur is een mix geworden van rijp fruit, bloemen, vanille, het kruid patchouli en amber. Ik ben erg benieuwd naar de geur. Het parfumflesje is totaal niet mijn smaak. Ik ben fan van mooie, Vintage of classy flesjes, die je graag voor de sier alleen al neerzet. Ik vind dit flesje niet zo mooi. Maar misschien dat het in het echt wel meevalt. Ik hoop zo snel mogelijk de parfum in huis te kunnen halen.

3 reacties leave one →
  1. januari 27, 2011 3:31 pm

    Het flesje is inderdaad niet speciaal maar ook niet suuperlelijk =)
    + ben ook benieuwd naar de geur

  2. januari 28, 2011 8:32 pm

    Owwh, ik ben daar zo benieuwd naar. Dat flesje ziet er heel chique uit.
    Liefs, xxx

  3. Carmen permalink
    januari 29, 2011 10:43 am

    Ik wist niet dat Rihanna een eigen parfum had,
    ik ben heel erg benieuwd.

    xxx

Geef een reactie

