Skip to content

AIFW 2011 / Front row style

februari 1, 2011

Front row @ Fashion Week

Front row @ Fashion Week

Front row @ Fashion Week

Front row @ Fashion Week

Mijn excuses dat er dit weekend geen nieuwe artikelen online kwamen, maar ik had het ontzettend druk, en naast het zijn van een fashion blogger bestaat er ook zoiets genaamd; real life!  Anyway, zoals beloofd; vandaag de Front Row Style pictures, wat inhoud dat je kunt zien wat er naar een catwalkshow wordt gedragen.

Ik heb natuurlijk maar een paar pictures, maar om eerlijk te zijn, viel het me over het algemeen een klein beetje tegen. Ik had namelijk een hele boel foto’s waaruit ik deze, toch wel de meest opvallende heb gekozen. Het is niet zo dat je gehuld in een Alexander McQueen dress moet, maar bij sommige vond ik het geheel wel simpel. Overigs zie je wel wat mede (bekende) bloggers, zoals Andy van stylescrapbook en Sabrina van Afterdrk.

4 reacties leave one →
  1. februari 1, 2011 6:30 pm

    leuke foto’s !!
    maar hebt je ze zelf getrokken ?
    lijkt me echt super dat allemaal mee te kunnen maken
    en zoja heb ben je backstage geraakt?
    (sorry ben nogal nieuwsgierig)

  2. februari 1, 2011 8:12 pm

    Jammer dat het zo tegen viel. Ik vond het ook allemaal niet zo spectakulair.
    Liefs, xxx

  3. februari 3, 2011 7:22 pm

    Super leuke foto’s. Je mist alleen mij nog;-) Haha..

    XX

  4. februari 4, 2011 4:53 pm

    Super leuke foto’s !

    Ben je backstage geweest?
    Lijkt me hartstikke gaaf !

    Xoxo

Geef een reactie

