Spring naar inhoud

Stylish Blogger Award

februari 6, 2011

Een tijdje terug ben ik weer getagd, deze keer voor de ‘Stylish Blogger Award’, door Nathalia van /goldenambition/. En getagd worden is altijd super leuk, ik zie het als een compliment, in dit geval voor ‘Stylish Blogger’. De tag zelf is best wel lang, en als een tag langer is, wil ik die ook echt leuk schrijven. Op dit moment heb ik het super druk, en qua bloggen houd ik me aan een strak schema, dus voor nu, laat ik de tag even zitten. Maar ik wilde Nathalia wel bedanken en haar alle credits geven! Vanzelfspekend, geef ik de tag nu ook voor deze ene keer niet door.

2 reacties leave one →
  1. februari 6, 2011 12:37 pm

    Ik vind het wel een leuke award.
    Liefs, xxx

  2. februari 6, 2011 1:48 pm

    Haha dankje
    je hebt het verdiend
    + ik snap het wel ;)

Plaats een reactie