Skip to content

Classy Hair Style / Rihanna

februari 8, 2011

Rihanna is één inspiratiebron als het gaat om kapsels, maar dat is ook logisch, ze heeft bijna alles gehad. Dit is de meest recente look van Rihanna. Ik vind dat het kapsel op de foto goed tot zijn recht komt, omdat de kleding mooi op de dieprode kleur is aangepast. Maar wat duidelijk is te zien, is dat de krultang is gebruikt en dat hier en daar volgens mij ook flink wat extensions zijn gebruikt. De rode kleur vind ik wel veel beter dan wat ze eerst had en ook moet ik zeggen dat het model van het kapsel wel leuk past bij haar uiterlijk. Ik vind het kapsel leuk, maar ik ben er nog niet over uit of deze Classy coupe een blijvertje is. Wat vinden jullie?

5 reacties leave one →
  1. februari 8, 2011 5:30 pm

    Het is meestal niet echt mijn stijl.

  2. februari 8, 2011 6:08 pm

    Het staat haar echt super.

    x

  3. februari 8, 2011 8:51 pm

    Het staat haar leuk, maar ik denk dat ze snel weer een ander kapsel gaat kiezen ;D

    Love♥

  4. februari 9, 2011 1:22 pm

    Ik vind het een heel kapsel. Staat haar goed.
    Liefs, xxxx

  5. februari 9, 2011 4:03 pm

    Ik vind de kleur wel beter dan het felle. Ze kan het hebben!

    Liefs (L)

Geef een reactie

