Skip to content

Inspiration / Valentine

februari 10, 2011

Een mooie kaart

Chocola

Rozen, de bloem van de liefde

Parfum

Valentijnsdag is geen dag waarop je je anders moet kleden of waarop je make-up ineens hoeft aan te passen, dus daar heb ik geen inspiratie artikel voor gemaakt. Dit artikel is puur om je een beetje op weg te helpen als je je vriendje of die ene jongen waar je een oogje op hebt te verrassen.

Ik vind Valentijnsdag een dag om te laten zien dat je iemand heel leuk vind en als je iemand helemaal geweldig vind, maar je hebt er geen relatie mee, dan is V-day natuurlijk perfect om zo een ‘anoniem’ kaartje te sturen of in ieder geval te laten weten dat je diegene ziet zitten. Ik vind niet dat je op deze dag hele grote cadeaus moet geven, het moet wel een beetje speciaal blijven. Een klein cadeautje of kaartje zegt meer dan een duur overdreven iets. Gaan jullie iemand verrassen dit jaar?

4 reacties leave one →
  1. februari 10, 2011 5:58 pm

    Ik vier het niet =s
    maar opzich kan het wel een leuk initiatief zijn :)

  2. februari 11, 2011 6:49 pm

    Ik doe niet aan Valentijn, maar ik vind het erg leuke foto’s.

  3. februari 11, 2011 8:59 pm

    HMMM, al die chocolade (L)
    Liefs, xxx

  4. februari 12, 2011 7:32 am

    Wauw, leuke valentijns cadeaus !
    Helaas ga ik dit jaar niemand verassen. ):
    Kijk je ook weer eens bij mij ?

    xxx

Geef een reactie

