Skip to content

H&M Spring Awakening / My 5 pieces

februari 17, 2011

Prachtig Cognacbruin..

Denim Short! Het leukst te combineren met bovenstaande shirt door die er half in te doen en er losjes overheen te laten hangen.

Aviators on..

Ring met Vintage Sfeertje

Boho Chique Heels; niet voor iedereen weggelegt.

Nu de felle zon weer lekker schijnt, ondanks de (nog) koude temperatuur, verheug ik me al op de lente! Hoewel ik heel erg van de winter kan genieten, en ook zeker gedaan heb, vind ik dat het nu tijd is voor lekker buiten zijn, zonnebril op en winkelen zonder een warme sjaal om. Deze outfit van de H&M heb ik zelf bij elkaar gezocht uit de nieuwe spring collectie, genaamd ‘Spring Awakening’. Ik moet eerlijk zeggen dat het mijn collectie niet helemaal is. Vooral kleuren als marineblauw, wit, lichtbruin en rood zien we terug. En ook de A-lijn, Clogs en Trenchcoats voor het voorjaar zitten in de collectie. Dat is nou net wat ik niet leuk vind. Anyway, ondanks dat de spijkershort nog te optimistisch is voor dit weer, is dit waar ik deze lente en zomer graag in wegloop!

(Notice ; Alleen de accessoires komen uit de vaste collectie).

5 reacties leave one →
  1. februari 17, 2011 9:41 pm

    I♥shorts!
    Je kunt ze ook in de winter dragen, maar draag er wel een panty onder ;)

    Love♥

  2. februari 18, 2011 10:06 am

    Heb me net H&M denim shorts aangeschaft en ben er helemaal blij mee!

  3. februari 18, 2011 2:39 pm

    Die ring is echt super!!!

  4. februari 18, 2011 4:07 pm

    Ooeeh, hele leuke dingen. Ik had ook een hele leuke legging gezien in verschillende kleuren. Liefs, xxxx

  5. februari 19, 2011 1:08 pm

    Super mooie dingen !
    Xxx

Geef een reactie

