Skip to content

Update 25/02/2011

februari 25, 2011

Even een kleine update tussendoor; zoals je kunt zien is Todays Fashion Couture qua style veranderd. Het thema is rustig, strak en naar mijn mening toch ook fashionable. Ik heb dit gedaan omdat mijn vorige thema door heel veel wordpress bloggers wordt gebruikt en ik vind het leuk om een site te hebben die ik kan onderscheiden van de rest. Dit is nog niet de definitieve look van de site, maar voor nu ben ik er tevreden mee en ik hoop dat hij bij jullie ook in de smaak valt.

One Comment leave one →
  1. februari 25, 2011 11:56 am

    Ik had het al opgemerkt. Ik vind het wel lekker overzichtelijk zo.
    Leuk hoor.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

