Skip to content

NYFW 2011 / Olivia Palermo style

februari 26, 2011

Zoals ik al aangaf is bont nog steeds een trend en ook /Fashionista-Olivia-Palermo/ wist daar tijdens de New York Fashion Week 2011 raad mee. Dit moodboard is dan ook handig om de style na te bootsen. Om eerlijk te zijn, vind ik de style van Oliv deze keer iets minder, de items liggen te ver uitelkaar.

Ik heb de items van het styleboard voor jullie op een rij gezet met de verkooppunten erbij. Zelf ben ik fan van de Skirt en de Armband.

Iro silk blouse, $300, te koop bij Net-a-Porter; House of Harlow bangle, $150,  te koop bij Singer 22;
Pins and Needles Chiffon Maxi Skirt, $54, te koop bij  Urban Outfitters; Jeffrey Campbell leopard wedge, $169.95,  te koop bij Solestruck; Jocelyn fur vest, $615, te koop bij Farfetch; Lauren by Ralph Lauren leopard belt, $21, te koop bij Dillard’s

3 reacties leave one →
  1. februari 26, 2011 7:21 pm

    Olivia Palermo is echt super. ♥
    Al vind ik deze look één van de mindere.
    Waarschijnlijk omdat ik niet zo’n fan ben van de maxirok.
    Maar anders wel leuk ! ♥

  2. februari 27, 2011 10:51 am

    Leuk gedaan meis en ik vind je lay-out erg leuk!
    Xx

  3. februari 27, 2011 1:43 pm

    Ik vind dat bont jasje wel leuk. Maar de rest is niet echt mijn ding. Zoiets staat mij niet.
    Liefs, xxxx

Geef een reactie

