Skip to content

Update 09/04/2011

april 9, 2011

Lieve bezoek(st)ers van Todays Fashion Couture!

Wauw, ik schaam me best wel dat ik zoveel dagen niks heb geblogt! Eigenlijk is dat ook helemaal niet mijn manier van doen. Afgelopen dagen, weken waren echt zwaar. Ik heb prive een hele moelijke periode. Gelukkig gaat het allemaal weer beter, maar mijn hoofd stond er echt niet naar om ook voor mijn site aan de slag te gaan, ondanks dat ik dat super leuk vind om te doen!

Ik hoop dat jullie wat begrip ervoor hebben.

Vanaf nu probeer ik weer te bloggen zoals hiervoor ! Weet dat ik TFC niet ben vergeten en al die leuke bezoek(st)ers ook niet! :)

Liefs!

4 reacties leave one →
  1. april 10, 2011 1:08 pm

    Heel veel succes en sterkte met alles. Hihi, welkom terug.
    Liefs, xxxxx

  2. april 10, 2011 7:17 pm

    Sterkte meid!

  3. april 10, 2011 7:29 pm

    Heel sterkte en succes meis. Denk vooral aan jezelf.

    Liefs, Manon.

  4. april 13, 2011 7:20 am

    Sterkte meis, & niet schamen, je moet ook nog aan jezelf denken. (;
    Xxx

Geef een reactie

