Skip to content

Personal update / coming soon birthday of TFC!

mei 10, 2011

Wat gaan de dagen toch snel. Het liefst spoel ik alle weken hiervoor terug om lekker te bloggen over fashion. Er zijn echt van die periodes dat ik het liefst 24/7 werk aan de site en dat ik wel zes artikelen op één dag schrijf en vervolgens niet kan wachten om ze op TFC te zetten. Maar helaas, het leven is niet altijd alleen maar fun. Prive, zoals ik al zei ging niet alles lekker, nog steeds niet helemaal. Maar verder heb ik het ontzettend druk, het vraagt veel tijd en inzet van mij, het is belangrijk en daardoor kan ik niet altijd bloggen, zoals ik dat het liefst zou willen. Ik heb besloten om het 1 artikel per dag ritme, wat ik sowieso al een hele lange tijd niet meer volhield, helemaal te veranderen in een ‘1 artikel in de zoveel dagen’. Dat doe ik nu ook eigenlijk wel al, maar dan weten jullie vanaf nu, dat dat het (tijdelijke) ritme wordt. Tijdelijk, want zodra ik het allemaal op een rij heb prive, kan ik wel lekker bloggen zoals ik dat het liefst zou willen, en zoals jullie gewend zijn van mij.

En dan even iets anders, 18 mei bestaat Todays Fashion Couture 1 jaar! En een jaar gaat ontzettend snel. Er is naast prive, ontzettend veel gebeurd, ook met de site! Bezoekers, de artikelen, de leuke promoties, de winacties en de blogger awards die ik heb gewonnen. De opening bij PRO store en de samenwerking met enkele bedrijven en particuliere sites, noem maar op! Toen ik aan de site begon, had ik dit echt niet verwacht. Het is ook zeker niet zo, doordat ik op dit moment heel weinig blog, dat ik binnenkort de moed opgeef en stop met TFC. Integendeel, ik hoop dat ik over een kleine 2 of 3 jaartjes, Todays Fashion Couture in plaats van een Blog, een echte officiële site mag noemen. Het is een droom en dromen zijn er om waar te maken!

Ik wil het 1-jarig bestaan van mijn site niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Daarom zal ik 18 mei sowieso een persoonlijke post online zetten en wat extra leuke artikelen. Heb jij ook nog een leuk idee? Vermeld het in de Comments!

Veel liefs!

2 reacties leave one →
  1. mei 16, 2011 3:33 pm

    Alvast gefeliciteerd !
    Xoxo

Geef een reactie

