Skip to content

Todays Fashion Couture 1st Birthday!

mei 18, 2011

Vandaag bestaat Todays Fashion Couture 1 jaar! Wauw, wat gaat een jaar snel! Ik weet nog heel goed dat ik een blog begon om zo mijn passie voor mode met de rest van ‘de wereld’ te delen, ook nadat ik geinspireerd was geraakt door de vele modesites die ik destijds al volgde. Toen ik begon was ik al tevreden met een handjevol bezoekers en een enkele reactie op mijn zelfgeschreven artikelen, wat in een jaar enorm is gegroeid! Dankzij de lieve bezoekers houd ik het nog steeds vol en ben ik nog steeds gemotiveerd genoeg om ermee door te gaan. Heerlijk vind ik dat! :) Dankjewel! En er zijn ook een paar meiden die mij al vanaf het begin af aan volgen en zeker die wil ik bedanken! Vooral Manon, mylifeisafashionshow, hippthingz en spraakwater, en meerdere, stuk voor stuk lieve meiden met een goed gevoel voor mode!

Er is in het jaar veel gebeurd, promoties op andere sites, samenwerkingen, er is vraag geweest via de mail voor echte professionele samenwerking en de opening bij PRO store.. Door omstandigheden kan ik (nog) niet op alle uitnodigingen ingaan, maar over een klein jaarje misschien wel!

Ik hoop nog met veel plezier lekker door te bloggen over Fashion en nog steeds is het mijn grote droom om van deze fashionblog een professionele site te maken! Dromen zijn er om waar te maken. (Net zoals het feit dat ik graag een keer Frontrow bij de Amsterdams Fashion Week wil zitten!) ;)

Heel veel liefs!

4 reacties leave one →
  1. mei 18, 2011 4:46 pm

    Gefeliciteer. <3
    & nog vele jaartjes.
    xoxo

  2. mei 22, 2011 7:39 pm

    Wat leuk!
    Gefeliciteerd!
    x

  3. mei 29, 2011 5:26 pm

    Nog gefeliciteerd.

    X

  4. juni 7, 2011 7:43 am

    Ik kan me al verheugen op een nieuw artikel. (:
    xoxo

Geef een reactie

